CLINIANS energizzante veido prausiklis - želė

Sveikos, damos! Šiandien norėčiau jums papasakoti apie dėmesio vertą veido prausiklį, tad nieko nelaukime ir pradėkime.
CLINIANS prekinis ženklas yra naujiena mano naudojamų priemonių sąraše, kadangi nors ir akis neretai užkliudydavo šio ženklo produktai, ranka niekada taip ir neišsitiesdavo prigriebti jų kelionei namo iš parduotuvės. Kadangi žiemą turėjau šiek tiek problemų su savo įnoringa veido oda, buvau priversta ieškoti naujų priemonių, kurios tiktų mano mišriai odai, kuri vietomis ėmė itin sausėti. Paskaičiusi kelias teigiamas apžvalgas apie šio prekės ženklo produktus, nusprendžiau surizikuoti ir išbandyti. Ir galiu pasakyti drąsiai, jog tikrai nesuklydau ir nenusivyliau! Jau pirmą kartą nusiprausus veidą šiuo prausikliu, oda tampa glotni, švelni, maloni liesti. Oda jaučiasi labai švari, tačiau nėra jokio nemalonaus tempimo pojūčio. Kadangi man buvo labai svarbu, jog prausiklis nesausintų odos, ši priemonė atitiko tai visu šimtu procentų. Naudojant šį prausiklį mano jautrios ir išsausėjusios veido vietos susitvarkė! Pats prausiklis yra neįkyraus kvapo, galima sakyti, želinės konsistencijos, taip pat - puikiai putoja. Itin patogu, jog ši priemonė turi dozatorių, kadangi jis itin palengvina prausiklio naudojimą.

AR PIRKČIAU DAR KARTĄ? Taip.

Kaina: 5,99 
Talpa: 150 ml
Kur įsigyti: Eurokos

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Live clean šampūnas

ELFA priemonės su varnalėšomis nuo plaukų slinkimo

Misija ,,Gražūs plaukai”