Matinis žavesys

Sveikos, mielosios skaitytojos! Tikriausiai visos sutiktų, jog tvarkingai sutvarkyti nagai - tikra puošmena, kuri džiugina akį net ir niūriausią dieną! Bent jau man, vienas malonumas tvarkyti savo nagučius ir vis kažką naujo ant jų išbandyti. Šiandien norėčiau su Jumis pasidalinti nagų laku, kuris skiriasi nuo įprastų tuo, jog yra matinis. Taigi, Jūsų dėmesiui Flormar matte nagų lakas:
Šį nagų laką įsigijau tuomet, kai jau buvau praradusi viltį rasti tikrai matinį nagų laką. Pasakiau sau, jog jei šis vėėl bus ne matinis, tai teks atsisveikinti su svajone turėti matinius nagus. Tačiau jis manęs nenuvylė! Jis tikrai matinis ir dabar aš turiu galimybę džiaugtis išsvajotais matiniais nagais. Flormar matte nagų laką įsigijau ,,Koslina" parduotuvėje, 11ml buteliukas kainuoja apie 6 Lt. Šis nagų lakas tirštos konsistencijos ir labai sodrios spalvos, todėl iš bėdos užtektų net vieno lako sluoksnio. Ant nagučių lakas laikosi tikrai puikiai - apie 5 dienas (nors kartais ištveria net visą savaitę, aišku, daug kas priklauso ir nuo nagų lako pagrindo). Kadangi šis lakas ne tik mano mylimos juodos spalvos, bet dar ir matinis bei puikiai laikosi, tai greit rado kelią į mano širdį ir dabar yra vienas mylimiausių mano nagų lakų (gal net mylimiausias :) ).

AR PIRKČIAU DAR KARTĄ? TAAAIP!!!

Pridedu nuotrauką, kurioje matosi kaip manikiūras atrodo po trijų dienų:


Patiko įrašas? Spaudžiam "patinka"! :)

Komentarai

  1. Oo, trys dienos - man beveik fantastiškas laikas :) Retai randu kažką, kas laiko ilgiau. Bet kuriuo atveju reikės išmėginti, dievinu matinį efektą!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na taip, tiesa, trys dienos nėra taip jau ir mažai. Tikiuosi, jog ir Jums tiks bei patiks šis lakas! :)

      Panaikinti
  2. Nominavau tave "Best blog award" :)
    http://beautybyzivile.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dėkui! Būtinai artimiausiu metu atsakysiu į klausimukus. :)

      Panaikinti
  3. O vargeli, kaip gražuu! Noriu ir aš matinio nagų lako! Ir mašinos matine spalva :DD

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dėkoju už komentarą :) Būtinai įsigykit ir pasidalinkit įspūdžiais! :D

      Panaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Live clean šampūnas

ELFA priemonės su varnalėšomis nuo plaukų slinkimo