Margarita akių makiažo valiklis su alavijais

Sveiki! Šiandien norėčiau pakalbėti apie labai permainingą priemonę, tad nieko nelaukime ir pradėkime!
 Tikriausiai ne vienai yra tekę pajusti nemalonų akių dirginimą valantis akių makiažą. Išbandžius šią priemonę atrodė, jog tai jau praeitis, kadangi valiklis ne tik puikiai valė akių makiažą, nedirgino akių, bet taip pat ir puikiai maitino akių srities odą. Deja, mano džiaugsmas netruko ilgai, kadangi jau netrukus atsiskleidė blogoji priemonės pusė. Įpusėjus buteliuką pasireiškė ypač nemalonūs pojūčiai, dėl ko teko jos tiesiog nebenaudoti. Akių srities oda išsausėjo, ėmė perštėti. Gaila, kad iš pradžių taip patikusi priemonė galiausiai labai nuvylė.

AR PIRKČIAU DAR KARTĄ? NE.

Komentarai

  1. Turėjau, bet visai nepatiko. Neįveikė vandeniui atsparaus tušo, paliko nemalonų - riebų jausmą ir turi ganėtinai ne kokią sudėtį :/

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sutinku su Migle! man tas pats ,tik mano buvo su agurkais..

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Suklydau! mano su alavijais irgi..:D O aš jį pirkau prieš 2-3 savaites kažkur.. Nuvalo gerai,bet tas riebumo jausmas labai nepatinka tai nenaudoju:/

      Panaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Live clean šampūnas

ELFA priemonės su varnalėšomis nuo plaukų slinkimo