Eos cucumber rankų losjonas

Sveikos, mielosios! Tikriausiai jau nė vienai ne paslaptis, jog kiekvienais metais sugrįžtantis šaltukas pareikalauja, jog imtume labiau rūpintis savo rankomis, kurios šaltuoju metu pasidaro ypač įnoringos. Sausos ir šerpetojančios rankos nepuošia nė vienos, tad atšalus orams būtina prisiminti ne tik per metus pamirštas drauges pirštines, bet taip pat svarbu rankas dažniau palepinti ir kremu. Dėl šios priežasties šiandien ir noriu jums papasakoti apie mano labai mėgstamą rankų produktą. :)
Apie mano meilę Eos produkcijai tikriausiai jau žino visi, bent kiek geriau mane pažįstantys, žmonės. Todėl kai pas mane atkeliavo net trys šio gamintojo rankų losjonai buvau tikrai labai laiminga! Pirmasis, kurį panorau išbandyti, buvo būtent šis - agurkinis. Kaip ir Eos lūpų balzamai, taip ir rankų losjonai išsiskiria neįprasta savo forma. Produktą labai patogu ir malonu laikyti rankose, tačiau besibaigiant produktui gali kilti šiokių tokių sunkumų norint jį išspausti, todėl stengiuosi pakuotę visuomet laikyti taip, jog losjonas subėgtų prie dangtelio. Sekantis dalykas, apie kurį tiesiog būtina pakalbėti, yra kvapas. Niekada nemaniau, jog agurkai gali kvepėti taip skaniai! Kvapas gaivus, malonus ir neįkyrus, tiesiog toks, kuris gali praskaidrinti visą dieną! Losjono konsistencija lengva bei greitai įsigerianti, nepalieka jokio nemalonaus pojūčio. Pasitepus rankas jaučiamas drėkinimas, rankos tampa glotnios, švelnios ir malonios liesti. Nežinau kaip jūs, bet aš tiesiog myliu šį losjoną, todėl jei turit galimybę, tikrai siūlau išbandyti. :)

AR PIRKČIAU DAR KARTĄ? TAIP, TAIP, TAAAIP!!!

Kaina: 6,99 €
Talpa: 44 ml
Kur įsigyti: Eurokos

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Live clean šampūnas

ELFA priemonės su varnalėšomis nuo plaukų slinkimo

Misija ,,Gražūs plaukai”