Garnier raminamasis akių makiažo valiklis

Sveikos! 
Šiandienos apžvalgoje puikus Garnier akių makiažo valiklis, kuris tikrai yra vertas dėmesio! :)
Taip jau yra, kad mano oda aplink akis yra jautri ir sakyčiau net labai inoringa. Kadangi buvo atėjęs toks metas kai jai neįtiko niekas, ji sausėjo ir šerpetojo, buvau priversta ieškoti priemonės, kuri ne tik tiktų jautriai odai, bet ir gerai atliktų savo paskirtį. Galiu teigti, jog man pasisekė, kadangi į rankas pakliuvo Garnier akių makiažo valiklis. Tiesa, jį įsigijau neatsitiktinai, jį man parekomendavo draugės, kurioms galiu pasakyti didelį AČIŪ. 
Gamintojas teigia, jog šis valiklis efektyviai ir švelniai nuvalo akių makiažą. Augalų ekstraktu ir provitamino B5 praturtinta formulė be kvapo stipriklių, alkoholio bei dažiklių, puikiai nuvalo blakstienų tušą nuo jautrios akių kontūro srities. Galiu teigti, jog aprašymas nemeluoja, kadangi valiklis tikrai puikiai susitvarko su savo darbu ir kas svarbiausia - tinka mano jautriai odai! Jokių šios priemonės trūkumų nepastebėjau, todėl ją drąsiai įtraukiu į kosmetikos baltąjį sąrašą. :) 

AR PIRKČIAU DAR KARTĄ? Mielai.

Jūsų atsiliepimai labai laukiami komentaruose. :)
Jei norite nepraleisti naujų įrašų - tapkime draugais facebook'e!
https://www.facebook.com/zuikiopasaka


Komentarai

  1. Pabandykit Nivea, tikrai vienas geriausių šitoj kainų kategorijoj ir puikiai tinka jautrioms akims :)

    http://www.misslily.lt/

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Live clean šampūnas

ELFA priemonės su varnalėšomis nuo plaukų slinkimo