Šepetys, be kurio nebeįsivaizduoju plaukų šukavimo

Sveiki!
Šį įrašą nusprendžiau paskirti plaukų šukavimui, o jei tiksliau - Macadamia No Tangle šepečiui, kuris tikrai pakeitė mano gyvenimą! Manau, jog ne vienai merginai yra tekę tikrų tikiriausiai kankintis bandant iššukuoti susivėlusius plaukus.
Skausmo kentimas sukandus dantis ar šokinėjant ant vienos kojos - ne pats maloniausias dalykas. Bent jau aš - plaukų pešimo skausmo tiesiog negaliu pakęsti, todėl šis šepetys tikrai nusipelnė pačių didžiausių komplimentų iš manęs. Tikriausiai daugeliui yra tekę girdėti apie šį, stebuklus darantį, šepetį. Manau, jog ne viena buvo susigundžiusi jį įsigyti, tačiau vis dėl kažko suabejodavo. Aš taip pat ilgai domėjausi šiuo šepečiu, kol galų gale nusprendžiau įsigyti ir galiu pasakyti, jog nė minutės dėl to nesigailėjau!  
Taigi pabandykime pasiaiškinti dėl ko šį šepetį taip liaupsina daugybė žmonių. Visų pirmiausia dėmesį patraukia išskirtinė šio šepečio išvaizda, kuri bent jau man labai patinka. Į akis iškart krenta neįprasti šepečio šereliai, kurie yra ypatingai lankstūs todėl be vargo ir svarbiausia be skausmo iššukuoja susivėlusius plaukus. Toks šukavimas nepažeidžia plauko, todėl galima teigti, jog apsaugo nuo plaukų skilinėjimo ir lūžinėjimo. Dar labai svarbu, jog šio šepečio šereliai maloniai masažuoja galvos odą, todėl šukavimasis tampa vienu malonumu! Kaip žinia, masažas skatina kraujotaką, o tai reiškia, jog plaukai auga greičiau. Taip pat, rašoma, jog šį šepetį galima naudoti ir šlapiems plaukams, tačiau aš pati to nepropaguoju, kadangi esu įsitikinusi, jog šlapi plaukai yra žymiai lengviau pažeidžiami, o pažeisti savo numylėtų plaukų aš visai nenoriu. Šis šepetys labai patogus naudoti, jis yra itin lengvas, o taip pat jį labai lengva plauti. Vienintelis minusas yra tai, jog šio šepečio nepatartina nešiotis rankinėje, kadangi lankstūs šereliai greiti ir susilankstyti. Macadamia No Tangle šepetį galima įsigyti parduotuvėje ,,Krinona" už 39Lt. Šis šepetys tikrai vertas kiekvieno sumokėto lito! 10/10!

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Live clean šampūnas

ELFA priemonės su varnalėšomis nuo plaukų slinkimo